TPL Pure Nature Fur Growth Spray Conditioner 250 ml
Wystaw opinię o produkcie
Kod produktu: TPL63792
Opis
Tauro Pro Line Pure Nature Fur Growth Spray Conditioner 250ml
ODŻYWKA W SPRAY'U, KTÓRA WSPOMAGA WZROST SIERŚCI, Z DODATKIEM OLEJKÓW ETERYCZNYCH, DLA PSÓW I KOTÓW.
Stymuluje wzrost włosów i zmniejsza ich łamliwość, zapewniając grubszą, zdrowszą sierść. Ma właściwości regenerujące, nawilżające i antystatyczne oraz pomaga kontrolować elektryzującą się sierść. Nie wymaga spłukiwania.
Zawiera 8 olejków eterycznych:
- Olejek z lawendy stymuluje wzrost włosów i łagodzi podrażnioną skórę.
- Olejek z cedru poprawia wzrost włosów, odbudowuje mieszki włosowe.
- Olejek z trawy cytrynowej jest skuteczny w leczeniu łupieżu.
- Olejek Jojoba - nawilża i koi podrażnioną skórę.
- Olejek z rozmarynu stymuluje wzrost nowych włosów, a nawet może być stosowany w leczeniu łysienia androgenowego.
- Olejek Ylang Ylang poprawia strukturę włosów i zmniejsza ich łamliwość.
- Olejek z mięty pieprzowej stymuluje wzrost włosów w fazie wzrostu.
- Balsam Peruwiański - kontroluje łupież; koi skórę i redukuje swędzenie.
Testowane przez profesjonalistów: ma bezpieczną formułę wolną od silikonów, parabenów i SLS. Opracowane przez hodowców – niezawodne produkty z najwyższej półki.
Skład: Aqua, Betaine, Glycerin, Polysorbate 80, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Oil, Cedrus Atlantica (Cedarwood) Wood Oil, Cymbopogon Flexuosus (Lemongrass) Leaf Oil, Vanilla Planifolia (Vanilla) Fruit Extract, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Cananga Odorata (Ylang Ylang) Flower Oil, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Oil, Myroxylon Pereirae (Balsam Peru) Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Extract, Butylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Methosulfate, Quaternium-91, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Linalool, Limonene, Citral, Geraniol
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.
Wystaw opinię o produkcie
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.